Jemput singgah blog baru

24 March, 2010

Hari ni saya MC sebab demam dan sakit mata . Semalam pun MC tapi gagah jugak pergi kerja sebab ada lecture. My students pelik tengok saya pakai spec (sbb selalu pakai lens).. Hasilnya demam tak baik2 (huhuhu itula degil tak dengar cakap Dr). Jadi hari ni hantar SMS tangguh semua lecture. Duduk diam-diam kat rumah.

Sambil duduk-duduk saya sempat update my blog yang sudah lama terbengkalai. Saya pun hampir lupa pasal blog tu sampailah ada seorang hantar komen. Actually banyak jugak entry yang saya cuba buat tapi semua tinggal as draft. Saya kalau buat entry suka letak gambar. Gambar pulak nak gambar yang tangkap sendiri. Tu yang jadi tertangguh sebab tak sempat nak upload gambar dari camera.

Tapi since hari ni me dapat publish dua entry dan siapkan 5 entry berjadual (setiap hari satu) barulah berani nak jemput orang datang. Blog ni saya tulis mengenai penggunaan Tupperware berdasarkan pengalaman dan bukan untuk tujuan perniagaan. Kalau urusan pembelian jemput singgah dinitupperwarekiosk .

My new house yang baru dapat CF

 

Hayatizain : Jemput singgah. Sorry tak de housewarming party ye..Tuan rumah demam

0 comments: