Another giveaway this month. InsyaAllah may be the last one for year 2011 before my delivery @ maternity leave this coming October.
The item for giveaway will be
Syarat-syarat penyertaan
1) Email to dinitupperwarekiosk@yahoo.com the name of the Tupperware set above and location (city and state) of DiniTupperwareKiosk (you can refer to blog DiniTupperwarekiosk)
That's all that u need to do. Closing date will be 31 August 2011 . Pemilihan adalah secara cabutan undi dan keputusan akan diumumkan pada 10 September 2011.
hayatzain : InsyaAllah jika penyertaan melebihi 50, Mama akan sediakan lagi satu hadiah :). Mungkin barang yang sama atau berlainan (tetapi dengan nilai harga yang sama)
Seperti dijanjikan entry ni untuk results giveaway yang tertangguh sekian lama. Minta maaf atas kelewatan ye.
Untuk bahagian pertama ada 35 penyertaan. Terima kasih atas semua yang hantar jawapan. Sampai saat-saat akhir masih email
Antara peserta. Ada lagi a few names di next page email. Jangan risau semua Mama dah include dalam list.
Walaupun nampak senang sebab untuk bahagian pertama cuma cabut undi tapi nak kena susun dulu all the names baru boleh mula cabut. A few times check email takut ada nama yang terlepas pandang.
Jadi setelah cabutan undi NAMA yang terpilih ialah
SARIZAN CHE AMAT
Untuk bahagian 2 ada dua penyertaan sahaja. This part Mama serahkan pada my fren yang telah dilantik jadi juri sejak awal-awal lagi. Senyum lebar dia sebab keje senang je kali ni tapi tetap dapat tupperware free (Mama memang bagi Tupperware dekat fren yang sudi jadi juri). Jadi pemilik hadiah untuk bahagian kedua ialah
MARIA SMILE
Tahniah kepada pemenang dan terima kasih kepada semua yang sudi hantar penyertaan. Mohon pemenang contact Mama di hayatizain@yahoo.com untuk alamat penghantaran dan contact no
First and foremost thank you very much atas semua penyertaan. Minta maaf banyak-banyak Mama tak sempat nak reply setiap satu komen atau email anda. But I did read all your answers. Boleh dikatakan 95% jawapan tepat. 5% lagi hampir tepat cuma ada sedikit spelling error. Without further due, I would like to announce the result..
Congratulations.....Hope you received my email ya.
Kepada yang lain-lain ..terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog Mama. InsyaAllah jika diberi kesempatan Mama akan buat GA lagi. Dah ada idea nak buat apa..Just nak cari masa free sikit sebab Mama kurang gemar buat GA masa tengah sibuk. Tapi next GA mungkin kena buat homework sikit...sikit je...yang pasti hadiahnya TUPPERWARE. Bila? InsyaAllah akan diumumkan kemudian
STICKY POST UNTIL 6 JAN 2011. PLEASE SCROLL DOWN FOR LATEST ENTRY
GIVEAWAY AKAN DITUTUP PADA 11.59 pm 7 JANUARY. Harap maklum
Alhamdulillah sempena hujung tahun ni tMama nak buat another Giveaway. Seperti biasa hadiahnya pasti produk dari Tupperware Brands. Mari kita jenguk hadiahnya
Size : 15.0cm (D) x 4.5cm (H)
Tajaan
Apa yang anda perlu buat nak dapatkan Tupperware kuning comel itu?
Anda perlu meneka nama Tupperware di atas (hints : boleh cari di DiniTupperwarekiosk di bahagian Dini's Gallery)
Itu sahaja syarat-syarat penyertaan. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 7 January. InsyaAllah 10 January Mama akan announce penerimanya. Bagi mereka yang berjaya meneka dengan tepat, pemenang akan dipilih secara cabutan undi .
Terima kasih kepada semua peserta giveaway kali ni. Seperti yang dijanjikan Mama keluarkan result pada hari ini (9 hb May 2010).
Peserta yang bakal dapat set Small Saver with Gift Box from Tupperware kali ini ialah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AntuGorgon @ ibuoyaya
Congratulationsss..InsyaAllah Mama akan contact via email jugak nanti.
To those yang tak berjaya Mama minta maaf tak dapat nak sponsor hadiah banyak2 dalam satu masa. InsyaAllah masa-masa depan ada rezeki Mama buat lagi GA (pastinya Tupperware lagi). Rajin-rajin la jenguk ye..Terima kasih banyak-banyak kerana sudi singgah dan hantar penyertaan.
Final list telah di update di bawah. Sila check ye. InsyaAllah Mama keluarkan result esok. Mungkin lewat petang atau belah malam ye...
HAPPY MOTHER'S DAY TO ALL IBU/MAMA/BONDA/MUMMY/ DAN GELARAN LAIN YANG SEERTI DENGANNYA
Alhamdulillah ini tahun ketiga Mama bergelar seorang ibu. Terasa pantas sangat masa berlalu.
Sempena Mother's Day pada bulan Mei yang bakal menjelma Mama merancang nak buat giveaway lagi. Mari kita jenguk dulu hadiahnya
Small Saver with Gift Box
TAJAAN
Apa yang anda perlu buat nak dapatkan Tupperware comel yang berwarna-warni itu? Senang sahaja
1) Letakkan logo DiniTupperwarekiosk di atas dan link ke http://dini-tupperwarekiosk.blogspot.com/
2) Letakkan DiniTupperwarekiosk pada bloglist anda
3) Letakkan gambar Colourful Small Savers di atas dan link ke http://bungakesidang.blogspot.com/
4) Letakkan gambar anda bersama ibu/ibu mertua anda ATAU gambar anda bersama anak-anak .
5) Tinggalkan link dan email pada bahagian komen.
Itu sahaja syarat-syarat penyertaan. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 7 May 2010. InsyaAllah 9 May Mama akan announce penerimanya. Pemenang akan dipilih secara cabutan undi kerana pada Mama semua ibu adalah yang terbaik. Mama tak nak pilih-pilih dari entry. Biarlah rezeki menentukan.
hayatizain : Tengah pening nak bagi apa untuk my mom @ opah sempena Mother's Day. Tak boleh bagi Tupperware sebab koleksi my mom lagi canggih-canggih. My collection kat rumah pun banyak pemberian dari my mom..Come on yati..think..think..
Peserta-peserta GA (akan di update dari semasa ke semasa)
1) Ckyn
2) Mama Zharfan
3) Mamalyna
4) AyuArjuna
5) MAMA
6) Putri Farisha
7) Kak Nida
8) Fatanah
9) dYaHaHa
10) Anin
11) YanaNuar
12) AntuGorgon
13) MissNafa
14)Ge3bJiB
15) Siti
16) Zai Kulim
17) honeysour
18) Ummi Alya Husna
19)syakila
20)ctnurkhijah
21) Liz Rohaizat
22) Ustazah Eja
23) Azura Ahmad
24) Arin
25) Cik Qemm
26) Mama Ahmad
27) Shaza
28) Rosilah
29) Naimatul
30) Ashra
31) Nuraarin
32) Me_lina
33) Ummu Sofea
34) Sue
35) Nea Flerida
36) Elmalba
37)aLyNnZ
38) BUNGA
39) MRS K
40) nuyue
41) Hana Seman
42) Imaan09
43)Nurul + Nordin
44) Ammi Sara
45) Ayu Idris
Hari ini hari untuk kemas my external hardisk. Sambil kemas terjumpa banyak gambar yang cukup meninggalkan kenangan. Alang-alang nak letak di blog boleh jugak join contest (sambil menyelam minum air)
MOBS & LuvableKids Store is jointly running a 'FUNNIEST KIDS PHOTO" contest !!
Sambil makan biskut pun dia nak tidur. Letih sangat travelling.Tapi biskut tak nak lepas. Bila saya tarik dia terjaga sambung gigit biskut tu balik. After a few seconds tidur balik sambil terus memegang erat biskut cream cracker Jacob tu.
Saya menghadapi masalah nak login ke email hari ni (mungkin server problem kat sini). To Ibu Emir and Nida if u read this entry please send me your mailing address ye. Kepada yang lain-lain thank you very much for your entry. I hope all of you had received the e-voucher. Siapa belum dapat sila inform saya ye.
Hayatizain : InsyaAllah dimurahkan rezeki nnt saya buat giveaway lagi. Hadiahnya? Pastinya dari Tupperware Brands !
Terima kasih atas 18 jumlah penyertaan. Link anda telah dihantar kepada juri. InsyaAllah result saya akan keluarkan secepat mungkin (by this week)...Saya dah jengah ke semua blog peserta cuma mungkin ada yang saya tak dapat tinggal msg (puas tekan kat bahagian komen tu tapi tak keluar2 jugak). Di bawah senarai peserta untuk lucky draw. Sila semak ye jika ada yang saya tercicir
Oh ye pasal hadiah misteri yang akan dipilih secara undi, inilah hadiahnya
Orange Onion Keeper
Pic dari catalogue
Dan tak lupa saguhati penyertaan untuk SEMUA
akan dihantar melalaui email
**Hayatizain : Sesiapa yang terlupa meninggalkan jejak email dan sudi menerima voucher ini sila tinggalkan email anda di bahagian comments. Thank you semua.
Alhamdulillah sempena 2010 saya sekali lagi nak menganjurkan giveaway. Hadiahnya..? Sila lihat di bawah
2 CNY Plum Blossoms Collection (950 ml each) . Bunga itu sekadar hiasan :)
Tajaan
Syarat-syarat penyertaan giveaway.
Letakkan gambar hadiah di atas (link to bungakesidang.blogspot.com) dan badge penaja dini-tupperwarekiosk (link to dini-tupperwarekiosk.blogspot.com)
Buat satu entry berkenaan AZAM/PERUBAHAN/MATLAMAT YG ANDA MAHU LAKSANAKAN DI 2010 (sila nyatakan satu sahaja)
Nyatakan LANGKAH-LANGKAH/USAHA/STRATEGI anda untuk mencapainya
Sila tinggalkan link di bahagian komen dan alamat email anda
Pemenang akan dipilih berdasarkan kreativiti oleh 2 orang juri
Tarikh tutup adalah pada 14 MARCH 2010
Apa lagi yang menunggu anda selain hadiah di atas?
Satu hadiah misteri (pastinya barangan tupperware). Ia akan dipilih berdasarkan cabutan undi
Saguhati penyertaan - Discount vouchers (5-10%) untuk pembelian melalui dini-tupperwarekiosk.blogspot.com (akan diberi pada setiap peserta. Boleh gunakan pada bila-bila masa kerana tiada tarikh luput)
Siapa mahu tupperware percuma? Silalah berkongsi dengan saya azam dan matlamat anda.
** hayatizain : Jangan takut untuk bermimpi kerana telah banyak mimpi terbukti menjadi realiti. Mimpilah sesuatu yang mendorong kebaikkan kerana pasti Dia yang Maha Penyayang akan membuka jalan.