My super mini garden

10 December, 2009

Saya
.
.
.
.
.
membilang hari untuk habiskan kursus induksi........otak dah jam. Sendi pun dah jam asyik duduk sepanjang hari

Sedikit update :
Alhamdulillah projek mini garden kami sudah bermula. Kredit 100% saya berikan kepada my mama, papa , my bro and my sister. Petang semalam saya sampai rumah sahaja tengok laman saya dah "berisi". Antaranya







Rupa-rupanya pagi tu mereka ke nurseri. Mama kata buat permulaan dia belikan saya pokok-pokok yang mudah dijaga.
Gembiranya hati saya. Yang terlebih gembira pastinya Aqil. Finally he got something to "siram". Kesian hero saya. Selama ni asyik siram rumput sahaja.


Opah tetap opah. Pergi nurseri pokok pun sempat lagi belikan 'mainan' untuk cucu.

Burung tiruan ni sensitif dengan bunyi dan gegaran. Tepuk tangan or tutup pintu je dia mula berkicau.

* Selamat tinggal Farmville..hehehehe

4 comments:

Sitisifir10 said...

Is it just me in Farmville...? Huhuhu

Nadiah Sidek said...

suka pokok yg ada bunga putih tu. pokok apa tu?

hayatizain said...

kak Siti,
saya memang takde tokoh jadi peladang. Tanam pokok di farmville asyik wilted sebab lupa nak harvest. Tension jadinya heheheh

Nadiah,
Segan nak cakap tapi kena cakap jugak. huhuhu. Bunga putih tu actually bunga plastik. My mom yang letak. Rasionalnya dia kata kalau letak bunga betul nanti kalau hujan takut tanah terpercik kotorkan dinding. Jadi dia letakla yang plastik supaya kelapa tu nampak berseri. hehehe.

Nadiah Sidek said...

hehe..takpe..yg penting bunga tu tetap nmpk cantik ;)