LET'S GET ORGANISED giveaway result

25 November, 2009

Minta maaf sebab lambat announce pemenang untuk LET'S GET ORGANISED giveaway. Weekends lepas mmg tak sempat nak online langsung sebab kami ada 3 projek mega yang perlu disiapkan secepat mungkin. Dah lama tertangguh. Projek kami weekends lepas ialah

Rearrange perabot bilik tetamu 1- DONE
Set up bilik tetamu 2 as bilik study - IN PROGRESS 60%
Set up mini garden di laman  - IN PROGRESS 20%

will blog about that later.

Minggu ini pulak dental students mula exam. Kelam-kabut saya marking scripts sebab minggu depan sampai hujung December saya akan HOLIDAYYYYYYYY panjang. Will blog about this later..

sob..sob..sedih tengok peserta 5 orang je yang sudi share tips dengan saya. Susah ke syarat2 giveaway ni? sob.sob..(sambung nangis balik). Anyway saya mengucapkan ribuan terima kasih di atas entry2 yang dihantar. I really appreciate it. Sis SitiSifir10 siap cadangkan saya compile tips2 yang diberi. InsyaAllah ada masa nanti saya buat kak. Selain entry2 dari peserta giveaway saya ada juga dapat kumpul beberapa tips dari mommies yang lain (most of them my seniors). Sayangnya they don't have blog. Takpe bila saya dah praktikkan nanti saya akan letakkan di blog ini. I really hope 1 day they will become bloggers because they have a lot of things to share with others. Dari segi kerjaya, rumahtangga dan personal development (come on kak Miya. Bukan nak kena update hari2 pun).

Ok now we go straight to entries. Mereka adalah

IbuEmir ( undi 1-4)
MamaZharfan (undi 5-6 )
SitiSifir10 (undi  7-10)
Azie-rah (undi 11-18)
BettYone (undi 19)

Seperti yang telah saya maklumkan dari awal pemilihan adalah secara cabutan undi. Mari kita lihat siapa yang kena



Ya bakal pemilik Black Croco Style Jewelry Organizer ialah Azie-rah

Tahniah diucapkan.

Tapi untuk peserta-peserta yang lain saya juga ada sesuatu untuk anda semua. Sebagai tanda terima kasih atas kesudian memerah otak berkongsi idea. InsyaAllah setiap seorang akan mendapat 2 biji Large Square Away dari dinitupperwarekiosk.blogspot.com


8 biji Large Square Away untuk 4 peserta (2 each)


Jadi saya akan mula terjah blog anda untuk dapatkan mailing address. Semua hadiah perlu dipos minggu ini kerana minggu depan saya akan mula HOLIDAY selama 16 hari dan ditanggung sepenuhnya oleh UiTM. Holiday saya ialah percutian 16 hari 15 malam @ kursus induksi dari 30 Nov - 16 Dec..huhuhu..inilah kursus paling lama yang saya pernah pergi setakat ini.

* Please email your mailing address and phone no ke hayatizain@yahoo.com ye. Terima kasih banyak2.

6 comments:

Ummi Hanie said...

Puan umah,
hehe..sy dah draf entri utk contest ni tp idea xmari2..last2 trlepas..
but it's ok,i like to read contestants' ideas compiled in this blog..
taniah utk usaha anda ya :)

Mama Zharfan said...

thanks sbb sudi bagi hadiah wpun i tak menang;)
i dah email my add just now.
selamat berhari raya + selamat berkursus!!

AziE-rAh said...

Salam,
Thanks sudi pilih saya sbg pemenang.
Syukur Alhamdulillah. Saya dah send email td.
Thanks sekali lg..

bettY.Yone said...

:) congrats to the winner and others..we're so lucky enough to still get the prizes each! thanx a bunch to the kind-hearted organizer-k.yati;)

semoga dimurahkan rezeki! will text u then..ni dah malam..huhu..tq again!

Mama Zharfan said...

thanks dear! i dah terima the gift!!!

hayatizain said...

salam
ummi hanie
tunggu jugak entry dari ummi hanie tapi tak kunjung tiba :). Takpe next time kalau ada idea saya buat giveaway lagi untuk kita kongsi2 tips. Mesti join tau.

Nisa
Org lain punya dah pos , nisa punya gak yang kak yati tak sempat2nak hantar by hand huhuhu. weekends ni akak cuba turun shah alam ye sis.


Mama zharfan
welcome. Hope u like it :)