My Hubby Convocation

06 December, 2010

ALHAMDULILLAH





Mr Hubby telah selesai perjuangannya mendapatkan Master in Business Administration (MBA) . Last 2 weeks was his convocation. Bila tengok gambar ni especially gambar di atas (with family members) rasa macam nak menangis. Tak tahu macam mana nak ucapkan terima kasih pada keluarga Mr Hubby dan keluarga Mama.  Sepanjang pengajian Mr Hubby kami jarang pulang ke kampung kerana kelas Mr Hubby Sabtu dan Ahad (he took executive MBA). Apa yang paling Mama takutkan ada hati ibu bapa kami yang terasa sebab semakin tua kita akan lebih sensitif jika anak-anak dan cucu jarang pulang menjenguk.
Alhamduilllah both family sangat memahami dan memberikan sokongan penuh. Malahan, most of the times my parents in law and my parents yang akan datang menjenguk kami di Subang.Jazakallahu khairan kathira atas segalanya

hayatizain : InsyaAllah mengikut perancangan fakulti, my turn will be end of next year. I know getting PhD is not an easy journey. InsyaAllah I will try my very best.  Semoga dipermudahkan segalanya AMINNN.

4 comments:

Unknown said...

wah.. nak sambung buat PhD pulak ya... tahniah, terus kan usaha.. semoga dipermudahkan..

hayatizain said...

Thank you Kak Yong. Kalau ikut perancangan macam itulah. Terima kasih sekali lagi

Fana Flora said...

wah, tak terlambat untuk ucapkan congratz pada suami akak. dah untuk akak pula, tahniah sebab akak dah hampir tiba di puncak PhD. Semoga semua akan yang dirancangkan mendapat izin Allah. Insya Allah ;)
Saya doakan kejayaan akak. Amin

Wan Amira said...

tahniah to ur husband..

and to you, im sure, lagi kite makin "berusia" lagi kite tau ape yang kite nak.. and lagi kite akan kejar ape yang kite nak.. insyaAllah everything will be fine for you and ur family..