Blog link hilang

09 July, 2013

Assaamualaikum

Last 2 weeks saya GATAL tangan nak menukar langsir theme blog. Konon-konon mood nak Ramadhan. Buat dalam keadaan kelam kabut sebab si comel Durra dah peluk kaki ajak bobom (hujung minggu dia memang suke kalau saya lepak je baring-baring tepi dia ALL THE TIME..haiii..mama tak leh buat kerja apa2 la macam ni dik).

AKIBATNYA

Saya tak sempat save blog link. Puas saya godek2 file lama tapi few sahaja yang saya jumpa. Jadi bagi sesiapa yang pernah saya exchange link minta maaf ya. Saya bukan delete link ke blog anda di bahagian blog list. Please..please tinggalkan url anda di bahagian komen . Saya nak add balik dalam blog list..
Bagi sesiapa berminat nak exchange link juga boleh tinggalkan url blog anda di bahagian komen ye. Boleh kita tukar-tukar cerita :)

0 comments: