giveaway Quick lunch set tupperware

04 July, 2009

Hari ni Mr Hubby dah mula kembali kelas MBA selepas bercuti panjang (semester break). Tinggallah saya "bersilat" menguruskan my two darlings. Sorang perangai macam ni..sorang lagi perangai macam tu. Both nak attention serentak..aduh...rasa nak kerat 2 je badan mama ni..But I really them so much. muah..muah..



Right now dua-dua dah tidur nyenyak depan TV. Bolehla saya surf internet sekejap . lepas ni mama pulak nak berehat ye. Sakit lutut merangkak main harimau kejar musang dengan aqil (dia nak saya jadi musang dia jadi harimau ok. musang lebih besar dr harimau hehehe). Itupun mula-mula dia ajak main harimau kejar katak (saya la yang kena jadi katak tu huhuhu. Tak sanggup nak lompat-lompat) . Terpaksa pujuk dia tukar character kepada musang.

Oh ye this entry nak ceritakan sedikit pasal my new project. Nak jemput all reader to my online shop http://dini-tupperwarekiosk.blogspot.com/. Jemputlah menjamu mata. Kalau berminat nak jadi dealer pun boleh hubungi saya. Saya ada cerita serba sedikit kelebihan menjadi dealer pada this entry. Anda juga boleh hubungi saya kalau nak request printed catalogue. Saya akan hantar FOC kepada anda.



Oh ye sebagai pembukaan saya anjurkan giveaway. Boleh lihat di entry ini. Senang aje. Carilah masa dalam sebulan ni untuk mencuba ye. Sebenarnya saya tercari-cari tempat baru untuk berkelah bersama suami dan anak-anak. Banyak tempat-tempat yang saya tak tahu lagi. Giveaway yang bakal diberi adalah Quick Lunch Set. Boleh guna untuk bawak bekal ke office dan panaskan di microwave.




* Bunga sekadar hiasan . Not included in giveaway

0 comments: